JOBSØGENDE

claus hoffmann

Home / Sagt Om

Sagt Om

Bag profilen med andres ord

 

Erik Eberts, Solution Director, HCM Solutions, GP Strategies EMEA**:

I had the pleasure of delivering a rather complex e-business solution that Claus signed my company up to develop for Hydro Texaco. I always found Claus a proactive, fair and professional counterpart who had a great way of dealing with things and building win-win partnerships. He also taught me a couple of good lessons, one of which I try to recall almost every day I go to work: be hard on the problems and soft on the people. I know from his employees and colleagues that he was very well liked while also delivering solid results for his company. I would enjoy working for or with Claus any time if I got the chance again, and I guess that is the best recommendation anyone can get

Tim Mondorff, Business Development Director, Nordics AT&T*:

I’ve relied heavily on Claus’ advise on several occasions where he has made a clear difference. Claus has business acumen, deep coaching skills and executive management experience. He has deep client insight into a number of sectors ranging from retail and ecommerce to energy. I can only give him my warmest recommendations.

Henrik Engel Eichen, Operations Director, COO, ALD Automotive**:

Jeg har haft fornøjelse af at lytte på Claus og alle hans erfaringer indenfor e-business og e-commerce. Claus er en god aktør og besidder en stor viden om dette nye spændende forretningsområde, der i mange virksomheder fortjener langt større opmærksomhed.  Jeg giver Claus mine bedste anbefalinger som konsulent og inspirator.

Leif Christian Mikkelsen, Director Team Copenhagen**:

Claus is compressed energy and willpower combined with a strategic flair, an analytical strength and a catching mood.
Claus is a significant business partner to Team Copenhagen

Jannik Liedner, Adm. Direktør LIFTED A/S:

Grundet sin store videbegærlighed, oprigtige interesse for internetteknologi og sin tid som overordnet ansvarlig for eBusiness og kundecenter hos Hydro Texaco, anser jeg Claus som en af de personer i Danmark, der har størst viden om digitaliseringsmuligheder og – begrænsninger i større organisationer (især indenfor salg, marketing, kundeservice og intern kompetenceudvikling).

Don Gary, CEO Hydro Texaco Holdings**:

As CEO/MD of our Hydro Texaco JV, Claus worked directly for me on a variety of complex business issues relating to financial analyses to strategic/tactical budgets to marketing and operations projects. He also worked for our CFO on other financial issues. Claus also helped our team by working with the MD’s of each of our Scandinavian countries. I found Claus to be very diligent and thorough on all his work and assignments. He also was able to work well in bringing various countries’ opportunities and people together in order to make the right decision for the Joint Venture Company and our Shareholders.

Marianne Jensen, Afdelingschef OK a.m.b.a (tidligere ansat i Hydro Texaco)**:

Claus var min leder i 5½ år, og det var for mig meget lærerige år. Den anerkendende ledelsesstil og måden han gav ros/konstruktiv feedback på, gjorde at min motivation og mit engagement var helt i top. Claus er en god kollega og har altid haft tid til at lytte, om det har været arbejdsmæssigt eller privat. Som leder/direktør udviser Claus stor professionalisme for de ting han arbejder med. Han har konkrete planer for workflowet i proccessen og han er god til at formidle formål, budskab og mål, hvilket gør det nemmere at forstå for medarbejderne. Claus har også fokus på værdien af høj medarbejdertilfredshed og synliggørelse af resultater i organisationen, og ikke mindst vigtigheden af at vi fejrer succes’erne sammen. Venlig hilsen Marianne Jensen

Annette W. Larsen, Mastercoach, Human Resource hos RESMA (tidligere ansat i Hydro Texaco)**:

Jeg har arbejdet sammen med Claus i mere end 20 år, han har været en rigtig god kollega, leder og direktør. En af de ting jeg husker bedst ved Claus, det var hans super skarpe måde, hvor han fik gjort strategien operationel i Kundecenteret. Kundecenteret havde 16 målepunkter som man direkte kunne forbinde til den overordnede strategi. Alle målepunkter blev styrket via båndlyt, e-learning og kundetilfredshedsmåling, så den enkelte hele tiden kunne forbedre sine mål. Dette var en stor succes og vagte opsigt når vi rekrutterede nye medarbejdere.
Venlig hilsen Annette W. Larsen

Flere udtalelser er tilgængelige på min LinkedIn profil

 *findes på Facebookside for claushoffmann.dk  **findes på LinkedIn side for Claus Hoffmann

>> <<