claushoffmann.dk

Målstyring med Balanced Scorecard - BSC

Jeg har arbejdet, rådgivet, skrevet (Børsens ledelseshåndbøger) og holdt foredrag om Balanced Scorecard - BSC i mere end 10 år.

Hvorfor?
Ved hjælp af balanced scorecard kan der skabelse en klar sammenhæng mellem, vision, strategi og balanceret mål - og resultatstyring.
Målet er at skabe de bedste betingelser for, at virksomhedens medarbejdere kan træffe de rigtige og mest kvalificerede beslutninger.

claushoffmann.dk kan via sparring og workshops udfordre, støtte, samt give råd og vejledning, i opbygningen af dit Balanced scorecard. Et Balanced scorecard opbygget med relevante KPI'er.

Annette W. Larsen, HR-partner, Uno-X Energi A/S:
"En af de ting jeg husker bedst ved Claus, det var hans super skarpe måde, hvor han fik gjort strategien operationel i Kundecenteret. Kundecenteret havde 16 målepunkter som man direkte kunne forbinde til den overordnede strategi. Alle målepunkter blev styrket via båndlyt, e-learning og kundetilfredshedsmåling, så den enkelte hele tiden kunne forbedre sine mål.
Dette var en stor succes og vagte opsigt når vi rekrutterede nye medarbejdere."
Læs mere via dette link http://www.linkedin.com/profile/view?id=2673670&trk=tab_pro

Få del i min viden:

Rådgivningen er baseret på mere end 20 års erfaring fra kunde og bureausiden, som bestyrel-
sesmedlem, forretningsudviklingsdirektør, salgsdirektør, e-businesschef, strategi-
udviklingschef, kundecenterchef mm.

claushoffmann.dk´s rådgivning udbydes via
INOPI A/S - forbinder mennesker digitalt
Claus Hoffmann, Direktør- COO
Mail: postkasse@claushoffmann.dk

Telefon: 23 36 16 80

 

Viden giver resultater

Har brugt mine kompetencer til:

- Skabelsen af en af Danmarks største salgssucceser på internettet
- Vinder af "Det Gyldne@" & "E-handelspris"
- Opbygningen af Danmarks bedste kundecenter
- Vinder af "Danmarks bedste kundecenter" 3 år i træk
- Opnået markant forbedrede salgsresultater via indførelse af e-learning/blended learning.
- Skrevet til Børsens Ledelseshåndbog om Balanced Scorecard

Sagt om mig & min viden

Grundet sin store videbegærlighed, oprigtige interesse for internetteknologi og sin tid som overordnet ansvarlig for eBusiness og kundecenter hos Hydro Texaco, anser jeg Claus som en af de personer i Danmark, der har størst viden om digitaliseringsmuligheder og – begrænsninger i større organisationer (især indenfor salg, marketing, kundeservice og intern kompetenceudvikling). 


Jannik Liedner
Adm. Direktør, Lifted A/S