claushoffmann.dk

Nyheder

title Filter 
Vis # 
# Artikeltitel
1 Få en bedre bundlinie via Internettet
2 Tip til firmapolitik på sociale medier
3 E-handel forbedrer den langsigtede kunderelation
4 "Du er nu nummer 11 i køen ....."
5 Rådgivning og sparring der hænger sammen.
6 Spar penge på dine bøger med claushoffmann.dk
7 Kundeanalyser-når kundeoplevelser & relevans er nr. 1
8 Fokus på den emotionelle del af købsprocessen

Få del i min viden:

Rådgivningen er baseret på mere end 20 års erfaring fra kunde og bureausiden, som bestyrel-
sesmedlem, forretningsudviklingsdirektør, salgsdirektør, e-businesschef, strategi-
udviklingschef, kundecenterchef mm.

claushoffmann.dk´s rådgivning udbydes via
INOPI A/S - forbinder mennesker digitalt
Claus Hoffmann, Direktør- COO
Mail: postkasse@claushoffmann.dk

Telefon: 23 36 16 80

 

Viden giver resultater

Har brugt mine kompetencer til:

- Skabelsen af en af Danmarks største salgssucceser på internettet
- Vinder af "Det Gyldne@" & "E-handelspris"
- Opbygningen af Danmarks bedste kundecenter
- Vinder af "Danmarks bedste kundecenter" 3 år i træk
- Opnået markant forbedrede salgsresultater via indførelse af e-learning/blended learning.
- Skrevet til Børsens Ledelseshåndbog om Balanced Scorecard

Sagt om mig & min viden

Claus er god til at lytte aktivt ved opstart på en opgave. Han er en kompetent og kreativ analytiker, som med stærk empati understøtter arbejdet med at finde realistiske løsninger. Han er flittig og præcis, og overholder alle indgåede aftaler.
Claus er meget behagelig at arbejde sammen med, har god humor og er imødekommende – uden at tabe sin integritet.

Leif Chr. Mikkelsen
Direktør, Team Copenhagen