claushoffmann.dk

Hvem er claushoffmann.dk?

claushoffmann.dkNyvej16cclaushoffmann.dkNyvej16claushoffmann.dkNyvej 

claushoffmann.dk on LinkedIn

Jeg, Claus Hoffmann har siden 2008 specialiseret mig i rådgivning og sparring inden for

- strategi
- internet
- customer experience management
- karriereudvikling.

Rådgivningen er baseret på mere end 20 års erfaring fra kunde og bureausiden, som bestyrelsesmedlem, forretningsudviklingsdirektør, salgsdirektør, e-businesschef, strategiudviklingschef, kundecenterchef mm.

Jeg har bl.a. skabt prisvindende løsninger inden for traditionel kundeservice såvel som e-business:

  • Vinder af "Det Gyldne@" & "E-handelspris"
  • Opbygningen af Danmarks bedste kundecenter
    Vinder af "Danmarks bedste kundecenter" 3 år i træk

Cph Volunteers, Danmarks Radio, NetPeople, Hydro Texaco, INOPI, TeamCopenhagen, Multidata, Ledernes Hovedorganisation, Horsens Handelskole og Lærerstandens Brandforsikring er blot nogle af dem der har opsøgt ny viden.

Jeg løser opgaverne fra kontoret på Frederiksberg, såvel som ude hos kunderne.
I maj 2011 tiltrådte jeg en stilling som Direktør - COO hos INOPI A/S, og jeg løser nu en del af min opgaver herfra.
Du har mulighed for at læse nogle referencer her
http://www.claushoffmann.dk/index.php/om-mig/referencer.html
og lidt om mit fokus på at Danmark får sin andel af salget i detailhandel via e-handel her

 

 

 

 

Få del i min viden:

Rådgivningen er baseret på mere end 20 års erfaring fra kunde og bureausiden, som bestyrel-
sesmedlem, forretningsudviklingsdirektør, salgsdirektør, e-businesschef, strategi-
udviklingschef, kundecenterchef mm.

claushoffmann.dk´s rådgivning udbydes via
INOPI A/S - forbinder mennesker digitalt
Claus Hoffmann, Direktør- COO
Mail: postkasse@claushoffmann.dk

Telefon: 23 36 16 80

 

Viden giver resultater

Har brugt mine kompetencer til:

- Skabelsen af en af Danmarks største salgssucceser på internettet
- Vinder af "Det Gyldne@" & "E-handelspris"
- Opbygningen af Danmarks bedste kundecenter
- Vinder af "Danmarks bedste kundecenter" 3 år i træk
- Opnået markant forbedrede salgsresultater via indførelse af e-learning/blended learning.
- Skrevet til Børsens Ledelseshåndbog om Balanced Scorecard

Sagt om mig & min viden

Claus Hoffmann har med sin brede ledelses erfaring, hjulpet mig til at anskue udfordringer i virksomheden fra en helt ny vinkel.
Gennem kyndig vejledning og debat, med udgangspunkt i min faglige hverdag, finder jeg selv svaret på de optimeringer der kræves internt i virksomheden og i kommunikationen ud af til.

Franka Abrahamsen
Sekretariatsleder Cph Volunteers